greppel

1 oktober 2012 - Best, Nederland

Spoordonk - Best 12 km

Vandaag de laatste etappe van deze keer. We hebben besloten om een wat kleinere afstand te doen omdat Mascha om 17.00 uur op schiphol moet zijn.

Na weer een heerlijk ontbijt zijn we om 9 uur vertrokken. We liepen eerst over saaie landweggetjes tot we een mooi graspad zaggen die ook nog de goede kant op ging, na een poosje veranderde dit pad in bramen struiken (auw, auw) en een omgevallen boom. toen we dit overwonnen hadden stonden we voor een greppel tja dus hup daar ook maar door heen gelukkig was hij droog maar wel behoorlijk steil (en dat met 8 kilo op je rug pffff )Eerst maar even op een bankje uitpuffen van dit survival avontuur. Daarna ging alles over mooie bospaadjes en kwamen we nog Dromedarissen en Lama's tegen.

Eenmaal op het station in Best snel afscheid van elkaar want mijn trein kwam er al aan, ik ging bijna de zelfde route als wat we gelopen hadden jeetje wat veel zeg. In drie kwartier was ik in Driebergen-zeist waar Ger me oppikte om samen naar huis te gaan.