weer op pad

11 mei 2013 - Vessem, Nederland

Spoordonk - Vessem 16 km

Met de trein en bus op weg naar Spoordonk, onderweg regende het, dus maar hopen dat het straks droog is. In Spoordonk aangekomen eerst naar de watermolen voor een heerlijke cappuccino. Daar ontmoete ik al meteen een mede pelgrim, Lies zij gaat in een keer door naar Santiago. Om 1 uur begonnen met lopen en gelukkig was het droog.

De route ging meteen het bos in, na 4 km kwam ik bij de kapel de heilige eik en verder ging het door de kuikendsche en landschotse heide (erg mooi) via smalle paadjes was daar ineens al Vessem, eerst maar even wat drinken in een cafeetje en omdat ik pas om 18.00 uur bij de pelgrimshoeve terecht kan heb ik meteen maar even wat gegeten.

Bij de pelgrimshoeve aangekomen werd ik vriendelijk ontvangen door Caty Kuyper en haar zus, 2 vrijwilligers die daar af en toe hospitialeren. Ik kreeg een 1 persoonskamer . Na een heerlijke douce gezellig met de 2 zussen koffie gedronken en een stempel gekregen in mijn pelgrimspaspoort.

1. Vera Zwart:
    16 mei 2013
    Hee Jacq leuk verhaal. Is het meegevallen zo in je uppie of was het erg stil? Respect hoor!! Succes bij de volgende etappe xx
  2. Ria:
    17 mei 2013
    fijn dat het goed verlopen is en dat je het leuk heb gehad
  3. Martha Abels:
    20 mei 2013
    Mooi foto,s en leuk verhaal. Super toch maar weer gedaan en goed verlopen.